måndag 8 oktober 2007

Vidare träning och rapport

Erkänner att jag legat lite på latsidan. Har blivit sköna promenader mest. Men lite har vi tränat på kontaktövningen Ozzy och jag. Nu känner jag att det är dax att höja ribban. Lite mer störningar. Får be J om hjälp där.

Igår var vi och tränade rapport men Bilbo, Ozzy och Loke. Jag måste säga att jag är supernöjd med träningen. Bilbo och Ozzy skötte sig kanon och Ozzy har fattat att han måste vara tyst på stationen. Även om han glömmer av sig ibland.

Eftersom Loke inte har varit med så många ggr så släppte vi honom på rulle efter Ozzy och attans vad han sprang. Hans små vita öron fladdrar och han ligger slickad mot marken, men tyvärr går det inte speciellt snabbt. Det ser bara ut så. Han är söt den lilla vita.


Borde skriva upp sträckor men orkar inte nu. En annan gång!

2 kommentarer:

Annelie sa...

JAAAA!!! Å så glad jag blev! Kommer att länka till dig under dagen. Ska bli roligt att kunna titta in här för att läsa om vad ni hittar på.
Massor med kramar till dig och grabbarna//Annelie

Annelie sa...

Bara jag igen...vet att det är många som tycker det är jobbigt att skriva kommentar när man måste "registrera" sig först. Men den funktionen ska gå att ta bort.
Kramar